VINO ÎN ECHIPA NOASTRĂ
Compania oferă:
Pachet social deplin, salariu motivant și stabil (se va negocia în timpul interviului);
Stabilitate într-o companie dinamică și prosperă din domeniul agroindustrial;
Tichete de masă;
Transport de serviciu.
Responsabilități:
Întocmirea și gestionarea documentelor de evidență a resurselor umane din cadrul companiei, în conformitate cu legislația în vigoare (cca 120 de angajați);
Perfectarea procedurilor privind relațiile de muncă (angajare, transfer, încetare a CIM, modificarea condițiilor contractuale, diferite tipuri de concedii, etc.)
Asigurarea evidenţei și introducerea datelor în programul contabil 1C;
Întocmirea și monitorizarea tabelelor de pontaj și ale programelor de muncă;
Gestionarea dosarelor personale și arhivarea periodică a acestora;
Participarea la elaborarea regulamentelor și altor acte de ordine internă, precum și ale fișelor de post.
Cerințe față de candidat:
Studii medii/ superioare în drept/ psihologie/ economie;
Experiență de cel puțin 3 ani într-un post similar;
Cunoștințe temeinice de aplicare a legislației muncii;
Cunoașterea limbilor română și rusă;
Buna operare a computerului (Word, Excel, e-mail, etc.);
Cunoștințe de bază în programul 1C (compartimentul de administrare HR);
Responsabilitate, spirit organizatoric, capacitate de concentrare şi atenţie bine dezvoltate.
Persoanele interesate pot expedia un CV la adresa ancom@verum.md
Detalii la numărul de telefon 0788 99 242